Μια αρχή για όλους
Χαιρετισμός του Συνηγόρου


Καλώς ήλθατε στον διαδικτυακό τόπο της Ανεξάρτητης Αρχής

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

«Υπηρετεί την ανάγκη της συναινετικής επίλυσης των καταναλωτικών διαφορών»

Εξυπηρέτηση κοινού από τον Συνήγορο του Καταναλωτή

Κώδικας Δεοντολογίας Τραπεζών

Μητρώο φορέων εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών   Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών


Τελευταία Νέα


  30/11/2021 - Απόφαση σχετικά με την εξυπηρέτηση των πολιτών από την Αρχή: Έως τις 31-12-2021 η εξυπηρέτηση των πολιτών από την Αρχή θα γίνεται εξ αποστάσεως κατά τις ώρες από 09:30 π.μ. έως και 13:00 μ.μ. κάθε εργάσιμη μέρα

  19/11/2021 - Δελτίο Τύπου: Ενημέρωση και προστασία καταναλωτών ενόψει των εκπτωτικών γεγονότων των Black Friday και Cyber Monday (pdf)

  01/11/2021 - Συστάσεις Συνηγόρου του Καταναλωτή σε ταχυδρομικούς παρόχους ενόψει των εκπτωτικών γεγονότων της Black Friday και Cyber Monday, καθώς και της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς (Σχετικό Δελτίο Τύπου (pdf | doc))

  01/09/2021 - Παραδόθηκε στον Πρόεδρο της Βουλής, κ. Κωνσταντίνο Τασούλα, η Ετήσια Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» για το 2020 (Σχετικό Δελτίο Τύπου (pdf | doc))

  08/07/2021 - Επιτυχής Διαμεσολάβηση: Μετά την παρέμβαση του Συνηγόρου του Καταναλωτή ασφαλιστική εταιρία κατέβαλε αποζημίωση σε ασφαλισμένη της για δαπάνες νοσηλείας ύψους 60.000 ευρώ

  04/06/2021 - Δημοσιοποίηση έγγραφης σύστασης προς τις εταιρίες ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. και ΔΕΗ Α.Ε.: Υποχρεώσεις Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλ. Ενέργειας - Μη ορθή λειτουργία μετρητή - Αναδρομική Διόρθωση Κατανάλωσης πέραν των 12 μηνών - Μη Αιτολογημένη Διόρθωση (βλ. άρθρο 93 Κώδικα Διαχείρησης ΕΔΔΗΕ, Εγχειριδίο Ρευματοκλοπών)






© ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ 2007